پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- جاجرم- سید رسول حسینی: فرماندار جاجرم از مشارکت 53 و 73درصدی این شهرستان در سرشماری نفوس مسکن سال 95 خبر داد و گفت: این شهرستان مقام نخست ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی سال 95 در خراسان شمالی را به خود اختصاص داد.

جاجرم رتبه نخست سرشماری نفوس مسکن در استان را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محبی اظهار داشت: میزان بالای مشارکت مردم شهرستان جاجرم در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نشان دهنده درک بالای مردم شهرستان از مسائل و برنامه ها و همچنین اتحاد ستودنی مردم با مسئولین در اجرای برنام های مختلف مرتبط به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: برگزاری جلسات متعدد با مسئولین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به منظور هماهنگی در اجرای هرچه بهتر این برنامه ملی و برگزاری جلسات توجیهی با اقشار و گروه های مختلف جامعه به منظور تشویق و ترغیب مردم در بحث مشارکت در اجرای موفقیت آمیز سرشماری عمومی تاثیر گذار بودند.

وی گفت : طی دیدار با اقشار و گروه های مختلف از جمله ائمه جمعه و جماعات، مسئولین دستگاه ها ، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان و ... ، حضور گسترده در سرشماری عمومی بویژه ثبت نام اینترنتی را مورد تاکید قرار داده و از مردم خواستیم با مشارکت در ثبت نام اینترنتی ، ضمن سرعت بخشیدن به روند اجرای این برنامه ، دولت را در کاهش هزینه های مربوط به سرشماری کمک کنند.

محبی همچنین از برخی دستگاه ها از جمله شهرداری های سطح شهرستان، مجموعه آلومینا، آموزش و پرورش، پست، مخابرات، هلال احمر که در اجرای سرشماری همکاری چشم گیر داشتند قدردانی کرد.

فرماندار جاجرم با بیان اینکه ارائه آمار دقیق از سوی مردم شریف میهن اسلامی نقش بسزایی در برنامه ریزی و تصمیم گیری سیاستگذاران و به نوبه آن ، عمران و آبادانی کشور ایفا می کند گفت :  ماموران آمارگیر با مراجعه به منازل، اطلاعات خانوارها را جمع آوری می کنند و شهروندانی که پیش از این در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند، می بایست تنها کدآماری 12 رقمی را به ماموران تحویل دهند.

وی اضافه کرد: شهروندانی که به هر دلیل در سرشماری اینترنتی مشارکت نکرده اند، اطلاعات مربوط به کدپستی خانوار و اطلاعات شناسنامه ای تمامی اعضای خانوار را در دسترس قرار دهند تا در هنگام مراجعه ماموران با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات آنها باشند و با آماده کردن اطلاعات مورد نیاز ما را در اجرای دقیق و سریعتر سرشماری یاری کنند تا کار جمع آوری اطلاعات با وقفه روبرو نشود

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.